Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Forum o najpopularniejszych anime ostatnich lat, ale i o klasyce. Znajdziesz tu wiele ciekawostek dotyczących rewelacyjnych serii, a jeśli chcesz się czegoś o nich dowiedzieć - zapytaj! Tu także znajdziesz wszystko co dotyczy japońskich filmów i kultury. Znajdziesz tu linki, dyskusje, recencje, zapowiedzi. Forum dawniej znane było jako "Dragon Ball i Okolice".

Moderatorzy: Nook, Tufturek

Awatar użytkownika
Tufturek
Zaawansowany
Posty: 701
Rejestracja: 25.08.07, 22:00
Lokalizacja: Outside Reality
Kontaktowanie:

Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Tufturek » 22.09.07, 10:21

Tak sobie pomyślałem, że ta seria też powinna mieć swój temat. Duh.

Na początek sieciowy fan-komiks DBZ. Nie wiem czy go znacie. Link mam od Tytusa. Komiks jest o małych bohaterach DBZ chodzących razem do szkoły podstawowej i ma swoje momenty :D

Little Saiyalings (link do pierwszego odcinka)

Jakość później poprawia się znacznie. Niestety komiks nie jest już rysowany, a szkoda. Autor skupił się na tym tytule:

Life on Forbez (link do pierwszego odcinka)

Pozdrowienia :byebye:
Outside Reality -> http://outsidereality.pl

Awatar użytkownika
Ukog
Zaawansowany
Posty: 328
Rejestracja: 13.09.07, 14:33
Lokalizacja: Twierdza Gier
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Ukog » 22.09.07, 18:20

Tjes... seria była, w sercu na trwał ślad zostawiła. Ulubiona manga i anime, ulubieni bohaterowie i akcje, w końcu ulubione fan ficki i fan arty. Jest wiele dobrych mang i anime, wielu nie przepada nawet za DB ale ja kocham szanuje i wiem że ludzie nie zapomną :beer: . DB na pierwszym miejscu:
"Wiele serc jedno bicie Dragon Ball na całe życie"
But the Spirit Never Die
The World Belongs To Me...
https://www.youtube.com/channel/UCWkb5u6eobm-R5w7MW1xZrA?annotation_id=annotation_3204772135&feature=iv&src_vid=_ugJSOar-II
- KANAŁ NA YT-> Twierdza Gier, zapraszam.

Awatar użytkownika
Tytus
Zaawansowany
Posty: 539
Rejestracja: 27.08.07, 19:59
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Tytus » 23.09.07, 09:58

DB/DBZ FOREVA :bleh: to tyle jesli chodzi w kwestii tej super anime.

A teraz czas na linki....jako, ze ze mnie jest dragon hunter po upolowaniu rewelacyjnego komiksu netowego Little Saiyanlings.... udalo mi sie znaleazc fan mange DB. Rzecz dzieje sie po GT. Narazie wyszly 2 rodzialy (29 stron) i co prawda fan manga nie jest jakas rewalacyjna to sie moze jeszcze rozwinac...

http://dragonballrn.com/viewer.html - ich wbudowana przegladarka fan mangi...wersja black & white (imho ta lepsza)

http://dragonballrn.com/viewer.html - wersja full color

http://jp.youtube.com/watch?v=3C7k13wSrME - a to przyklad co sie dzieje, jak sie ludzia nudzi :bleh:

Awatar użytkownika
Zaria
Początkujący
Posty: 125
Rejestracja: 27.08.07, 20:00
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Zaria » 23.09.07, 10:35

Nie pokazałeś mi tego ostatniego linka :cheess: Bożeee... Moja psychika została wypaczona. Mogę zrozumieć to że nagrali takie filmik ale czemu byli w samych majtkach? :hmmm:

A co do DB. Według mnie to nadal jest dość popularne (przykłademmoże być Devianart na którym codziennie fani wgrywają coś związanego z tym anime).
http://padzi.deviantart.com/ - zapraszam

Awatar użytkownika
Tytus
Zaawansowany
Posty: 539
Rejestracja: 27.08.07, 19:59
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Tytus » 23.09.07, 10:39

Coz same majtki moze chodzi to, ze chcieli pokazac, ze sa wolni albo sa fanami hentai....no nie wiem...

A o popularnosci DB mozna sie przekonac nie tyle po ilosci fanow, a po calym tym marketingu jaki sie kreci wokol niego. W najblizszym czasie wychodza dwie nowe gry DB, w japonsi i USA wychodzi odswiezona kolorowa manga itp. DB tak szybko do lamusa nie odejdzie poniewaz ciagle cos nowego wydaja w jego tematyce.

Awatar użytkownika
Ukog
Zaawansowany
Posty: 328
Rejestracja: 13.09.07, 14:33
Lokalizacja: Twierdza Gier
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Ukog » 23.09.07, 10:48

Z tą fanowską mangą którą zarzuciłeś wyżej Tytusa ja zapoznałem się już jakiś czas temu. Ciekaw jestem rozegrania, szkoda że chaptery tak wolno wychodzą. Swoją drogą Bra ma fajną figurę :bleh:
But the Spirit Never Die
The World Belongs To Me...
https://www.youtube.com/channel/UCWkb5u6eobm-R5w7MW1xZrA?annotation_id=annotation_3204772135&feature=iv&src_vid=_ugJSOar-II
- KANAŁ NA YT-> Twierdza Gier, zapraszam.

Awatar użytkownika
Zaria
Początkujący
Posty: 125
Rejestracja: 27.08.07, 20:00
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Zaria » 23.09.07, 10:49

Masz racje. Fenomen DB jest strasznie duży.

Ale i tak żal mi tylko jednej rzeczy. Czego? Że wszystko co ma ogon i jest podpisane "saiyan" jest od razu MEGA popularne.

Ps. Wczoraj oglnądnęłam film 03 DBZ ... Stwierdzam że Akira (albo jego ludzie) musieli przynajmniej w jednej sadze / filmie / wątku mieć jednego geja albo faceta który nosi różowe ubrania. :oops:
http://padzi.deviantart.com/ - zapraszam

Awatar użytkownika
Tytus
Zaawansowany
Posty: 539
Rejestracja: 27.08.07, 19:59
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Tytus » 23.09.07, 11:03

Zaria:
Coz fenomen Saiyanow.... to cos jak z fenomenem piersiastych super bohaterek....nie wazne jak denna bedzie postac o ile bedzie miala duze piersi i skapy kostium odniesie sukces....dowod to np najnowsza kobieta kot....film tragiczny, ale aktorka byla pol naga to film odrobil to co na niego wydali i nawet troche zarobil :bleh:

Pijesz do Daizu? :bleh: No wiesz rozowe skarpetki to jeszcze nie grzech...moze on jest jak Donovan z pewnego komiksu netowego co uwaza ze rozowy kolor nosza prawdziwi mezczyzni....albo ma kompleks Zarbona....bo wiadomo, ze kazdy zly musi miec swojego pieknisa w druzynie....Freezer - Zarbon, Cooler - Sauza, Slug - Anigra, Garlic jr - Spice, Thales - Daizu (?), Red ribbon army - General Niebieski, Gero - 17'stka , Bojack - Gokua....tak mozna dlugo wymieniac :bleh:

Ukoq:

Jak oni robia dwie wersja kazdej strony....i wrzucaja po caly rodzial czyli 14 stron to nie dziwota ze to troche trwa....zwlaszcza jak tworcy maja pewnie tez inne zajecia....mnie manga tez zaciekawila...zwlaszcza gruby Vegeta :bleh:

Awatar użytkownika
Zaria
Początkujący
Posty: 125
Rejestracja: 27.08.07, 20:00
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Zaria » 23.09.07, 11:22

Tytus:
Piersiaste heroiny vs umięśnieni saiyanie. Hehe :) No cóz. Faktycznie. Ale i tak tragiczne jest coś innego - im saiyan (OC) bardziej kolorowy tym lepiej. Z niektórych zostaje sama nazwa i ogon.


TAK! Pije do Daizu!! ;p
(jakby ktos nie wiedzial co to za chara to daje dwa linki :
http://i19.photobucket.com/albums/b156/ ... 1190542841
http://i19.photobucket.com/albums/b156/ ... 1190542897
Mam nadzieje ze on uwaza jednak ze "róż to nowa czerń" bo nie widzi mi sie gej z rasy Recooma od Ginyu Force hehe :D.


A co do reszty postaci to jest tam jeden gej - co w tym dziwnego? Niebieski sam sie przyznal ze nie interesuja go kobiety hehe
http://padzi.deviantart.com/ - zapraszam

Awatar użytkownika
Tytus
Zaawansowany
Posty: 539
Rejestracja: 27.08.07, 19:59
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Tytus » 23.09.07, 12:24

Zarzuce teraz pewnym linkiem:

http://jp.youtube.com/watch?v=CYnV7Sl_V ... ed&search=

Poniewaz chcialem zwrocic wasza uwage na jeden detal w DBZ. W sumie do wnioskow jakie tu przedstawie doszedlem juz dawno, ale teraz mam jakby przyklad w postaci odcinka (link) gdzie kazdy moze sobie zobaczyc.

Otoz od 4:50 w odcinku Freezer zaskakuje Goku i uzywajac go jako wiertla wwierca go w magme. Gohan nagle przestaje wyczuwac energie ojca. Goku znika na caly odcinek i pojawia sie znowu dopiero jak Shenlong wskrzesza wszystkie ofiary Freezera w tym i nameczanskiego smoka. Czyzby Goku zginal? W koncu jakos nie wierze, zeby Goku pozwolil Freezerowi poniewierac swojego syna nawet w imie odpoczynku.

Zaria:

Co do Daizu toriyama lubil rysowac Gejow np General niebieski, ten co sie podwalal do Trunksa, a takze zniewiescialych facetow. Wiec nie zdziwilbym sie gdyby Daizu tez byl Gejem....tak jako jak Zarbon :bleh:

Awatar użytkownika
Ukog
Zaawansowany
Posty: 328
Rejestracja: 13.09.07, 14:33
Lokalizacja: Twierdza Gier
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Ukog » 23.09.07, 16:22

Niby zginął ale... Shenlong Kami- samy nie mógł wskrzesić 2 razy tej samej osoby, przy czym smok Dendego również(a był to ten sam materiał), a on nie chciał wskrzesić Goku po Cell Sadze gdyż raz był już ożywiony(szczegół że sam Goku też nie chciał wracać :bleh: ), w każdym razie nie zgodził się mimo że życzenie tak jak w przypadku Nameczan dotyczyło masowej ilości osób.
But the Spirit Never Die
The World Belongs To Me...
https://www.youtube.com/channel/UCWkb5u6eobm-R5w7MW1xZrA?annotation_id=annotation_3204772135&feature=iv&src_vid=_ugJSOar-II
- KANAŁ NA YT-> Twierdza Gier, zapraszam.

Awatar użytkownika
Tytus
Zaawansowany
Posty: 539
Rejestracja: 27.08.07, 19:59
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Tytus » 23.09.07, 18:53

Mhm...fakt zapomnialem, ze Goku zostal juz raz wskrzeszony po walce z Raditzem.

Radeon
Zielony
Posty: 32
Rejestracja: 26.08.07, 09:34

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Radeon » 24.09.07, 06:29

Poza tym ta akcja Gohana jest fillerem... w mandze Goku wylatuje z lawy prawie od razu.

W każdym razie, DB rulez, 4 eva i kropka.

Awatar użytkownika
Zaria
Początkujący
Posty: 125
Rejestracja: 27.08.07, 20:00
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Zaria » 24.09.07, 08:54

Tytus -

Zarbon to nie gej... ! :bleh: Chyba... Poprostu metroseksualista hehe. Do cholery ja na jego poglądach oparłam troche Monsturnów! Ale mam silny argument - u ciebie w ficu owy "gej" miał syna. O! :cheess:

A co do odcinka.
Walka z Freezerem byla tak dluga i tak sie przeciagala ze nic dziwnego ze Gokuh wyskoczyl z lawy po (jakichs) 15 min odcinka. Hehe :bum: I nie wierze zeby wtedy wyzional ducha. Inni by juz to podlapali dawno temu ;)
http://padzi.deviantart.com/ - zapraszam

Awatar użytkownika
Tytus
Zaawansowany
Posty: 539
Rejestracja: 27.08.07, 19:59
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Tytus » 24.09.07, 09:04

Zaria:

Ale mam silny argument - u ciebie w ficu owy "gej" miał syna. O!


Jak to mowia nasi bracia zza wielkiej wody...Shit happens.

Poprostu metroseksualista hehe. Do cholery ja na jego poglądach oparłam troche Monsturnów!
- hola, hola Monsturnow to oparlem ja ty oparlas ich wczesniejsza wersje, z ktorej "troche" sciagalem.... :bleh:

I nie wierze zeby wtedy wyzional ducha. Inni by juz to podlapali dawno temu


I ty tez Brutusie? :bleh:

Radeon:

Mhm, innymi slowy Fillerowanie po raz kolejny wprowadza zamieszanie, jak filler z Garlickiem przez co nie wiadomo czy traktowac filmy jako czesc DBZ czy nie.

Awatar użytkownika
Zaria
Początkujący
Posty: 125
Rejestracja: 27.08.07, 20:00
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Zaria » 24.09.07, 09:10

Tytus

Jak to mowia nasi bracia zza wielkiej wody...Shit happens.


Oj, oj ja zapamiętałam coś innego z fan fica twojego! Nawet tęsknił za żoną hehe.
Ekhm... ale wiesz jak to jest. "Zeby zycie miało smaczek raz dziewczynka, raz chłopaczek" :bum: Hmmm... Kloce sie o preferencje seksualne zarbona... omg XD


- hola, hola Monsturnow to oparlem ja ty oparlas ich wczesniejsza wersje, z ktorej "troche" sciagalem.... :bleh:


"Troche"? ... To moja rasa a najwiecej co im zostalo z twoich to historia jak zyli dawniej z changelingami oraz nazwa! :bleh:
http://padzi.deviantart.com/ - zapraszam

Awatar użytkownika
Nath
Początkujący
Posty: 230
Rejestracja: 27.08.07, 17:00

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Nath » 24.09.07, 18:10

Czekajcie, czekajcie... kojarzę taką nazwę :bum:

A poważniej, o ile anime może zmieniać życie, to myślę, że DB zmienił moje. Gdyby nie to anime, nie zacząłbym pisać fików i potem w ogóle pisać, nie poznałbym Was, być może nie poszedłbym na takie studia, na jakie poszedłem. I kto wie ile więcej rzeczy :)

Więc, choćby dlatego :bowdown: dla Dragon Balla :)

Pozdrawiam
Risk something, take back what's yours
say something that you know they might attack you for
cause I'm sick of being treated like I have before
like it's stupid standing for what I'm standing for.

Alte
Zielony
Posty: 30
Rejestracja: 26.08.07, 10:18

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Alte » 24.09.07, 20:55

Heh znam to ;)
Muszę przyznać że DB zdecydowanie zmieniło moje życie.
Dzięki DB poznałam Voda :) i stało się tez wiele innych ważnych w moim życiu rzeczy :)

Nie ma to jak DB :]

zdruffki :byebye:
"Po chwili zbudził się Greebo. Przeciągnął się, ziewnął i bezgłośnie zeskoczył na podłogę. Następnie najbardziej złośliwy i chytry kłąb futra, jaki kiedykolwiek miał dość inteligencji, by usiąść w karmniku dla ptaków z otwartą paszczą i kawałkiem chleba na nosie, zniknął za otwartym oknem."

Terry Pratchett, Maskarada

Awatar użytkownika
ZuaJuka
Początkujący
Posty: 213
Rejestracja: 30.08.07, 15:02

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: ZuaJuka » 25.09.07, 12:16

no coz, musze sie zgodzic z przedmowcami, moje zycie DB rowniez zmienilo, w ten sam sposob co wasz. I chociażby dlatego obiecałam, że nigdy na DB nie będę nadawać...


(na DB, DBZ to inna para kaloszy :P)
Row, row, fight the power!

Awatar użytkownika
Tytus
Zaawansowany
Posty: 539
Rejestracja: 27.08.07, 19:59
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Tytus » 25.09.07, 17:33

Co do DB dzis w telewizji widzialem jak facet wypowiadal sie na temat budowania okraglych domow. (Domow w ksztalcie kopuly) I nawet pokazywal zdjecia jak sie urzadzil tak w Polsce. Co ciekawe okazuje sie, ze taki dom jest tanszy w budowe od zwykledo domu o 30% poniewaz dach jest zarowno sciana...

Czy to znaczy ze niedlugo bedziemy mieli domy ala te z DB? :bleh:

Awatar użytkownika
Tufturek
Zaawansowany
Posty: 701
Rejestracja: 25.08.07, 22:00
Lokalizacja: Outside Reality
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Tufturek » 26.09.07, 19:27

Jednokołowe motocykle, takie jak te na których jeździła Lunch, też są już w fazie prototypu. Zasada działania podobna do segwaya, a design oparty właśnie na pojazdach z DB. Kiedyś miałem link do zdjęcia, ale teraz nie mogę znaleźć...

Pozdrowienia :byebye:
Outside Reality -> http://outsidereality.pl

Radeon
Zielony
Posty: 32
Rejestracja: 26.08.07, 09:34

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Radeon » 27.09.07, 06:44

Hehe. DB(Z) zmienia świat :).

Awatar użytkownika
Tytus
Zaawansowany
Posty: 539
Rejestracja: 27.08.07, 19:59
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Tytus » 27.09.07, 08:53

TuF:

Ten motor to chyba ja nawet pokazywalem na starym forum w podobnym temacie, ale jesli ktos chce go jeszcze zobaczyc prosze. Oto on:

Obrazek

Awatar użytkownika
ZuaJuka
Początkujący
Posty: 213
Rejestracja: 30.08.07, 15:02

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: ZuaJuka » 27.09.07, 09:25

balabym sie na tym jezdzic :c
Row, row, fight the power!

Awatar użytkownika
Tytus
Zaawansowany
Posty: 539
Rejestracja: 27.08.07, 19:59
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Tytus » 27.09.07, 10:37

Jak wspominal Vood 2.0 czyli Tuf to bedzie dzialalo na zasadzie segwaya czyli bedzie mialo wbudowane w siebie żyroskop. Wiec, zeby sie na tym przewrocic trzeba sie bedzie postarac. Pozostaje tylko kwestia jakie to bedzie osiagalo predkosci, bo nie wyglada na zbyt bezpieczne jesli doszloby do zderzenia przy wiekszej szybkosci.

Awatar użytkownika
Tufturek
Zaawansowany
Posty: 701
Rejestracja: 25.08.07, 22:00
Lokalizacja: Outside Reality
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Tufturek » 27.09.07, 19:23

Tytus @ 27.09.07, 09:53 pisze:Ten motor to chyba ja nawet pokazywalem na starym forum w podobnym temacie


Bardzo możliwe ;-)

Co do bezpieczeństwa, to ja nawet zwykłe motocykle uważam za niebezpieczne. Ciekawe z jaką prędkością miałoby to jeździć...

Pozdrufki :byebye:
Outside Reality -> http://outsidereality.pl

Awatar użytkownika
Zaria
Początkujący
Posty: 125
Rejestracja: 27.08.07, 20:00
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Zaria » 29.09.07, 12:30

A mi sie podobaja takie (hmm) futurystyczne (?) pojazdy. Wedlug mnie to dosyc ciekawe.

Hmm... DB zmienia swiat? :bleh: To teraz musimy tylko poczekac az z nieba spadnie kapsula z malym saiyanem, co? :bleh:
http://padzi.deviantart.com/ - zapraszam

Awatar użytkownika
Tytus
Zaawansowany
Posty: 539
Rejestracja: 27.08.07, 19:59
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Tytus » 29.09.07, 12:36

Zaria:

Mhm takie cos bedzie mozna zostawic nawet bez stopki i sie nie bedzie przewracalo, bo szeroka opona i zyroskop. Fajnie by czyms takim pojechac do szkoly/pracy:p Gorzej jak ktos na ciebie najedzie czyms takim :bleh:

Niekoniecznie z malym Sajanem.jak spadnie kapsula malym Kryptonianinem, Namekiem czy poprostu wielkim stalowym robotem, tez bede zadowolony :P

Awatar użytkownika
Zaria
Początkujący
Posty: 125
Rejestracja: 27.08.07, 20:00
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Zaria » 29.09.07, 12:39

Wszystko fajnie, ale co by ludzie powiedzieli? Hehe :bleh:


Hmm... Kazdy kosmita mile widziany. Nie moge tego powiedziec o robotach ale... to tez byloby ciekawe. A swoja droga to najlepiej jakby obcy byl koloru niebieskiego :cheess:
http://padzi.deviantart.com/ - zapraszam

Awatar użytkownika
Tytus
Zaawansowany
Posty: 539
Rejestracja: 27.08.07, 19:59
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Tytus » 29.09.07, 12:45

W DB kosmici na ziemie spadali czesciej niz deszcz. Policzyc wszystkie wizyty kosmitow z serialu i filmow, to mozna pomyslec, ze Ziemia z DB byla jakas mekka turystyczna czy cos :bleh:

Kosmita koloru niebieskiego... Mhm, niebieskie Twi'lekanki sa fajne :P

Awatar użytkownika
Zaria
Początkujący
Posty: 125
Rejestracja: 27.08.07, 20:00
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Zaria » 29.09.07, 12:47

Ziemia + turystyka ... hmmm ciekawe ciekawe.

Chodzilo mi o mezczyzne... Z wlosami ! :D
http://padzi.deviantart.com/ - zapraszam

Awatar użytkownika
Tytus
Zaawansowany
Posty: 539
Rejestracja: 27.08.07, 19:59
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Tytus » 29.09.07, 14:19

Skoro jestesmy juz w temacie jak to DB zmienia swiat oto kolejny przyklad, prosze panstwa o to kame house:

Obrazek

Awatar użytkownika
Zaria
Początkujący
Posty: 125
Rejestracja: 27.08.07, 20:00
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Zaria » 30.09.07, 08:22

E... Nie chcialabym tam mieszkac. Ciekawe czy ich kiedys zalalo. Hmm... A moze to fotomontarz? :bleh:
http://padzi.deviantart.com/ - zapraszam

Awatar użytkownika
Tytus
Zaawansowany
Posty: 539
Rejestracja: 27.08.07, 19:59
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Tytus » 30.09.07, 10:23

To nie fotomomtaz rejon skad to pochodzi sie nazywa thousand islands i znajduje sie w Kanadzie...

A to inny przyklad z tego rejonu:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e ... land27.jpg

http://en.wikipedia.org/wiki/Thousand_Islands - wikipedia wersja ang

http://pl.wikipedia.org/wiki/Tysi%C4%85c_Wysp - wikipedia wersja pl

Awatar użytkownika
Tytus
Zaawansowany
Posty: 539
Rejestracja: 27.08.07, 19:59
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Tytus » 03.10.07, 19:10

Cytujac Zakazana Planete:

"Reżyser Dragonball Z?
John J Adams, 03 październik 2007 15:11


To się czymś różni od Pokemona?
Dziś mamy dzień znalezionych reżyserów.

Niektórych zapewne obejdzie informacja, że chyba znalazł się reżyser na aktorską wersję Dragonballa Z. A ma to być James Wong (tak, ten od X-Files i Millennium, ale też The One), który też napisze scenariusz.

Produkcja rusza już w listopadzie w Kanadzie (ale rym). Aktualnie trwają poszukwiania odtwórców głównych (i pozostałych) ról."

Czyzby cos sie na serio dzialo?

Awatar użytkownika
Ukog
Zaawansowany
Posty: 328
Rejestracja: 13.09.07, 14:33
Lokalizacja: Twierdza Gier
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Ukog » 04.10.07, 13:22

But the Spirit Never Die
The World Belongs To Me...
https://www.youtube.com/channel/UCWkb5u6eobm-R5w7MW1xZrA?annotation_id=annotation_3204772135&feature=iv&src_vid=_ugJSOar-II
- KANAŁ NA YT-> Twierdza Gier, zapraszam.

Awatar użytkownika
Tytus
Zaawansowany
Posty: 539
Rejestracja: 27.08.07, 19:59
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Tytus » 26.10.07, 14:18

Pora na kolejne zdjecie z serii DB i swiat....czyzby cos, ze stajni Imperium Freezera? :bleh:

Obrazek

Awatar użytkownika
Ukog
Zaawansowany
Posty: 328
Rejestracja: 13.09.07, 14:33
Lokalizacja: Twierdza Gier
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Ukog » 15.11.07, 15:00

dobra to już jest koniec... patrzcie i płacie razem ze mną:
http://www.stopklatka.pl/wydarzenia/wyd ... p?wi=41688 :bang:

to będzie porażka żenada i klęska... może by jakąś petycje żeby nie robili?
But the Spirit Never Die
The World Belongs To Me...
https://www.youtube.com/channel/UCWkb5u6eobm-R5w7MW1xZrA?annotation_id=annotation_3204772135&feature=iv&src_vid=_ugJSOar-II
- KANAŁ NA YT-> Twierdza Gier, zapraszam.

Awatar użytkownika
Nath
Początkujący
Posty: 230
Rejestracja: 27.08.07, 17:00

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Nath » 15.11.07, 15:09

Po owocach ich poznacie :)

Pozdrawiam
Risk something, take back what's yours
say something that you know they might attack you for
cause I'm sick of being treated like I have before
like it's stupid standing for what I'm standing for.

Awatar użytkownika
Tytus
Zaawansowany
Posty: 539
Rejestracja: 27.08.07, 19:59
Kontaktowanie:

Re: Dragon Ball (Z) - było kiedyś coś takiego

Postautor: Tytus » 16.11.07, 10:34

Po nasionach tez, bo jak widze twarz tego aktora co ma grac Goku to az cos mi sie robi w srodku :bleh:

Pan, ktory gral w kiczowatym serialy Buffy the Vampire Slayer ma teraz grac Piccolo oto on:

http://www.geocities.com/hiyakanowa/i/s/s42.jpg

Szczerze mowiac na role Piccola widzialbym kogos wiekszego, bardziej umiesnionego z bardziej powazna i masywna szczeka... :viking:


Wróć do „Forum Mangi i Anime”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości