Lux winiarnia U Petera

Czyli miejsce dla SAMODZIELNIE myślących kobiet i mężczyzn oraz dziewcząt na dorobku. Tu można zobaczyć czy mężczyzna i kobieta różnią się od siebie. Wystąpić o azyl. Forum dla wszystkich - chcących porozmawiać w sielskiej atmosferze, o przyjemnościach i troskach dnia codziennego.

Moderatorzy: Ali, Adela, owczarnia

Awatar użytkownika
Mia Wallace
Jej Eminencja Harpia :-)
Posty: 4317
Rejestracja: 25.08.07, 21:41

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Mia Wallace » 23.01.10, 18:37

Zacytowałeś któryś fragment notki Kota? Nie? Czyli odniosłeś się do całej. I tej części, w której ci doradzał nie słuchać dewot z Sielskiego, i tej a propos bab. Ale miło, ze przyznajesz, ze wycieczki personalne uskuteczniasz Ty, a nie ja, jak próbowałeś sugerować.

To teraz wróćmy do kwestii publiczności i tego mojego torpedowania, bo to jest dopiero ciekawy zarzut. Słucham.

Kto pija,
temu mija.

Awatar użytkownika
Wielki Kot
Zaawansowany
Posty: 951
Rejestracja: 26.08.07, 20:50

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Wielki Kot » 23.01.10, 19:29

Mia Wallace pisze:Zacytowałeś któryś fragment notki Kota? Nie? Czyli odniosłeś się do całej. I tej części, w której ci doradzał nie słuchać dewot z Sielskiego,


Może i Kot jest cham, ale kulturalny... :fiufiu:
za to NIGDY nie wykręca kota ogonem, nie kłamie, nie przekręca i hołduje elementarnym zasadom logiki i stara się być precyzyjny w swoich osądach.
Kot nie przypomina sobie aby kiedykolwiek używał stwierdzenia "dewoty z Sielskiego"... jeśli masz inne zdanie, to... słucham?

Inaczej proszę kulturalnie o odszczekanie powyższego, gdyż Kot nie lubi jak się mu wkłada coś w usta.

Dopowiedzenia, przepowiedzenia, domniemania i fałszywe wnioskowanie (co, wbrew temu co twierdzisz, czynisz praktycznie w każdym swoim poście) to już nie Kota domena.

Awatar użytkownika
Mia Wallace
Jej Eminencja Harpia :-)
Posty: 4317
Rejestracja: 25.08.07, 21:41

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Mia Wallace » 23.01.10, 20:12

A wiesz, za Twoją pamięć to ja nie odpowiadam (aczkolwiek przypominam sobie pewną dyskusję, w której przyznawałeś co jest przyczyną jej słabosci), a Godryk starannie co ciekawsze notki usunął, ale w temacie administracyjnym rzucałeś dewotami i podstarzałymi panienkami, nie? I supozycja skąd te panienki podstarzałe tudzież dewoty pochodzą była dość jasna. Zwłaszcza, ze tylko jedno sfeminizowane forum miało odwagę głośno zaprotestować przeciw globalnym.

Kto pija,
temu mija.

Awatar użytkownika
Wielki Kot
Zaawansowany
Posty: 951
Rejestracja: 26.08.07, 20:50

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Wielki Kot » 23.01.10, 20:27

Ty się tu wyciętymi notkami teraz nie zasłaniaj, tylko czym prędzej odszczekuj... :D

Awatar użytkownika
Mia Wallace
Jej Eminencja Harpia :-)
Posty: 4317
Rejestracja: 25.08.07, 21:41

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Mia Wallace » 23.01.10, 20:45

Ktoś tu mówił, ze nigdy nie wykręca kota ogonem? Wiesz, mnie można wiele zarzucić, ale jeśli ja powiem komuś, ze jest śmierdzielem, to nie marudzę potem , ze miałam na myśli to, ze niefortunnie dobrał perfumy :)

Kto pija,
temu mija.

Awatar użytkownika
beata white
Wiedźma
Posty: 2636
Rejestracja: 25.08.07, 10:24
Lokalizacja: Over the Rainbow :))

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: beata white » 23.01.10, 22:32

'Wieczór.
<rozgląda się uważnie, czy niechcący po pysku nie oberwie>
Czy tu się jeszcze mniej lub bardziej kulturalnie można napić? Czy trzeba zajmować miejsce na barykadzie? Bo jak to ostatnie, to okrakiem na niej usiądę :P Najlepiej z pełnym szkłem w dłoni :cheers:
Życie zaczyna się po czterdziestce. I tego będę się teraz trzymać
The only thing better than the first love, is the last love (by myself)
Życie to materia, na której jedziesz. Dlatego należy ją tak ukształtować, żeby cię dupa nie bolała.

Awatar użytkownika
Godryk
Cieć
Posty: 3264
Rejestracja: 24.08.07, 21:32

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Godryk » 23.01.10, 22:43

Mia Wallace pisze:Zacytowałeś któryś fragment notki Kota? Nie? Czyli odniosłeś się do całej.
Dość oryginalna interpretacja. Szczególnie że spośród kilku zdań w notce Kota moja odpowiedź pasowała do jednego konkretnego. Czy jesteś pewna, że w dwóch tysiacach twoich notek nie da się znaleźć takich, w których odpowiadając tylko na część wypowiedzi, nie zacytowałaś tej części?

To teraz wróćmy do kwestii publiczności i tego mojego torpedowania, bo to jest dopiero ciekawy zarzut. Słucham.
Na forum moderatorskim przez tydzień napisałaś 34 notki. Złośliwych - 0. Wycieczek personalnych - 0. Wszystkie czysto merytoryczne. Dla porównania, od początku grudnia na Sielskim napisałaś notek 335; różnego rodzaju złośliwości lub wycieczki personalne są w 33. Mój wniosek jest taki, że jak rozmowa nie jest publicznie dostępna, to rozmawiasz rzeczowo. Tu zresztą też potrafisz nie być złośliwa, i to nawet w 90% przypadków. :-)

Co do torpedowania moich pomysłów: przeorganizowanie forum przy okazji usuwania martwych forów, ogłoszenia globalne i ich regulamin, możliwość wyłączania ogłoszeń globalnych, forum moderatorskie i zasady dostępu do niego (choć i tak zostało utworzone zgodnie z prośbą z protestu FK, więc to można uznać za Wasz pomysł, nie mój). I nie chodzi mi o sam sprzeciw, bo jasne, że moje pomysły nie muszą Ci się podobać, tylko o sposób jego wyrażania, o zasypywanie gradem pytań, o ich wielokrotne powtarzanie - jak teraz - i przekonanie, że na każde Twoje pytanie natychmiast muszę odpowiedzieć. Hm, w sumie właśnie znowu odpowiadam. ;-)

Ja się bardzo cieszę, że aż tak wnikliwie analizujesz to, co robię, ale ciągłe tłumaczenie się z każdego ruchu skutecznie utrudnia mi zrobienie czegokolwiek pożytecznego - obiecałem na początku grudnia wdrożenie paru zmian i dalej nie mam czasu się nimi zająć, bo każda zmiana wiąże się z wyczerpującą dyskusją.

A tak w ogóle: czy możemy rozmowy na tematy administracyjne przenieść na forum administracyjne? Lubię tu wchodzić prywatnie, ale jak co chwila mam się wypowiadać jako admin, to jest męczące - mam wrażenie, że przynajmniej dla części bywalców też.

Beatka: ale wiesz, że w tych okrakiem na barykadzie to z obu stron łatwo trafić? ;-PPP
.
W dodatku co kilka miesięcy Crowley wybierał roślinę rosnącą zbyt powoli albo ulegającą więdnięciu liści czy brązowieniu, albo też po prostu nie wyglądającą tak dobrze jak inne i obnosił ją wśród pozostałych.
— Pożegnajcie się z waszym przyjacielem - mawiał. - Po prostu nie potrafił dać sobie rady...

Awatar użytkownika
beata white
Wiedźma
Posty: 2636
Rejestracja: 25.08.07, 10:24
Lokalizacja: Over the Rainbow :))

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: beata white » 23.01.10, 22:44

Bylebyście tortami rzucali - najlepiej z bitą śmietaną :D :D
Życie zaczyna się po czterdziestce. I tego będę się teraz trzymać
The only thing better than the first love, is the last love (by myself)
Życie to materia, na której jedziesz. Dlatego należy ją tak ukształtować, żeby cię dupa nie bolała.

dakoblue
Wyga
Posty: 1474
Rejestracja: 24.08.07, 11:36

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: dakoblue » 23.01.10, 22:49

wiekszosc postow to bablanie o administracji i kto kogo wycial i przeniosl
:thumbdown:
Le vent nous portera

Awatar użytkownika
Adela
Harpia :-)
Posty: 2731
Rejestracja: 24.08.07, 11:50

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Adela » 23.01.10, 22:56

Godryk pisze:Na forum moderatorskim przez tydzień napisałaś 34 notki. (...)
Dla porównania, od początku grudnia na Sielskim napisałaś notek 335

Jezusmaryjo! Ja się boję! :ph34r:
Godryk! Ile ja notek napisałam ze stacjonarnego a ile z laptoka od 3 listopada do 7 grudnia?

dakoblue
Wyga
Posty: 1474
Rejestracja: 24.08.07, 11:36

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: dakoblue » 23.01.10, 23:00

Adela pisze:
Godryk pisze:Na forum moderatorskim przez tydzień napisałaś 34 notki. (...)
Dla porównania, od początku grudnia na Sielskim napisałaś notek 335

Jezusmaryjo! Ja się boję! :ph34r:
Godryk! Ile ja notek napisałam ze stacjonarnego a ile z laptoka od 3 listopada do 7 grudnia?

i co mialas na sobie jak pisalas?
Le vent nous portera

Awatar użytkownika
Godryk
Cieć
Posty: 3264
Rejestracja: 24.08.07, 21:32

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Godryk » 23.01.10, 23:06

Skoro tak bardzo chcesz wiedzieć, to Ci odpowiem: 79 ze stacjonarnego, 6 z laptoka. ;-P
.
W dodatku co kilka miesięcy Crowley wybierał roślinę rosnącą zbyt powoli albo ulegającą więdnięciu liści czy brązowieniu, albo też po prostu nie wyglądającą tak dobrze jak inne i obnosił ją wśród pozostałych.
— Pożegnajcie się z waszym przyjacielem - mawiał. - Po prostu nie potrafił dać sobie rady...

Awatar użytkownika
Adela
Harpia :-)
Posty: 2731
Rejestracja: 24.08.07, 11:50

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Adela » 23.01.10, 23:09

dakoblue pisze:i co mialas na sobie jak pisalas?

Jak to co?
Nic.

Awatar użytkownika
Godryk
Cieć
Posty: 3264
Rejestracja: 24.08.07, 21:32

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Godryk » 23.01.10, 23:10

... A, to dlatego baza milczy na ten temat! :oops:
.
W dodatku co kilka miesięcy Crowley wybierał roślinę rosnącą zbyt powoli albo ulegającą więdnięciu liści czy brązowieniu, albo też po prostu nie wyglądającą tak dobrze jak inne i obnosił ją wśród pozostałych.
— Pożegnajcie się z waszym przyjacielem - mawiał. - Po prostu nie potrafił dać sobie rady...

dakoblue
Wyga
Posty: 1474
Rejestracja: 24.08.07, 11:36

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: dakoblue » 23.01.10, 23:12

czy kamera dziala jak jest wylaczona?
mozna wejsc komus w kamerke?
Godryk
Umialbys?
Le vent nous portera

Awatar użytkownika
Godryk
Cieć
Posty: 3264
Rejestracja: 24.08.07, 21:32

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Godryk » 23.01.10, 23:13

Ja? W życiu, ja 140 kilo faceta jestem, nie zmieszczę się.
.
W dodatku co kilka miesięcy Crowley wybierał roślinę rosnącą zbyt powoli albo ulegającą więdnięciu liści czy brązowieniu, albo też po prostu nie wyglądającą tak dobrze jak inne i obnosił ją wśród pozostałych.
— Pożegnajcie się z waszym przyjacielem - mawiał. - Po prostu nie potrafił dać sobie rady...

Awatar użytkownika
Adela
Harpia :-)
Posty: 2731
Rejestracja: 24.08.07, 11:50

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Adela » 23.01.10, 23:14

Godryk pisze:... A, to dlatego baza milczy na ten temat! :oops:

Logiczne!
Co miała na sobie?
Brak wyników :D

dakoblue
Wyga
Posty: 1474
Rejestracja: 24.08.07, 11:36

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: dakoblue » 23.01.10, 23:16

Godryk pisze:Ja? W życiu, ja 140 kilo faceta jestem, nie zmieszczę się.
no dobra w kamerke nie
ale moze w kamere?
a tak serio
czy ktos moze uruchomic kamere internetowa przejmujac kontrole nad innym komputerem?
chyba to nie jest mozliwe
Le vent nous portera

Awatar użytkownika
beata white
Wiedźma
Posty: 2636
Rejestracja: 25.08.07, 10:24
Lokalizacja: Over the Rainbow :))

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: beata white » 23.01.10, 23:17

dakoblue pisze:
Godryk pisze:Ja? W życiu, ja 140 kilo faceta jestem, nie zmieszczę się.
no dobra w kamerke nie
ale moze w kamere?
a tak serio
czy ktos moze uruchomic kamere internetowa przejmujac kontrole nad innym komputerem?
chyba to nie jest mozliwe

Za dużo filmów się naoglądałeś, Dako :bleble:
Życie zaczyna się po czterdziestce. I tego będę się teraz trzymać
The only thing better than the first love, is the last love (by myself)
Życie to materia, na której jedziesz. Dlatego należy ją tak ukształtować, żeby cię dupa nie bolała.

Awatar użytkownika
Adela
Harpia :-)
Posty: 2731
Rejestracja: 24.08.07, 11:50

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Adela » 23.01.10, 23:18

A cóżeś Dako taki pełen obaw ?
Też w kwestii przyodziewku "brak wyników" ? :D

dakoblue
Wyga
Posty: 1474
Rejestracja: 24.08.07, 11:36

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: dakoblue » 23.01.10, 23:19

ja nie mam kamery
boje sie
:fiufiu:
Le vent nous portera

dakoblue
Wyga
Posty: 1474
Rejestracja: 24.08.07, 11:36

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: dakoblue » 23.01.10, 23:21

boje sie czy ktos nie podglada jaki model rodziny preferuje
Le vent nous portera

Awatar użytkownika
Godryk
Cieć
Posty: 3264
Rejestracja: 24.08.07, 21:32

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Godryk » 23.01.10, 23:24

Póki reszta rodziny też preferuje ten model, to się chyba nie masz co przejmować?
.
W dodatku co kilka miesięcy Crowley wybierał roślinę rosnącą zbyt powoli albo ulegającą więdnięciu liści czy brązowieniu, albo też po prostu nie wyglądającą tak dobrze jak inne i obnosił ją wśród pozostałych.
— Pożegnajcie się z waszym przyjacielem - mawiał. - Po prostu nie potrafił dać sobie rady...

dakoblue
Wyga
Posty: 1474
Rejestracja: 24.08.07, 11:36

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: dakoblue » 23.01.10, 23:26

beata white pisze:
dakoblue pisze:
Godryk pisze:Ja? W życiu, ja 140 kilo faceta jestem, nie zmieszczę się.
no dobra w kamerke nie
ale moze w kamere?
a tak serio
czy ktos moze uruchomic kamere internetowa przejmujac kontrole nad innym komputerem?
chyba to nie jest mozliwe

Za dużo filmów się naoglądałeś, Dako :bleble:

Kosiarza umyslow ogladalem
Le vent nous portera

dakoblue
Wyga
Posty: 1474
Rejestracja: 24.08.07, 11:36

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: dakoblue » 23.01.10, 23:26

Godryk pisze:Póki reszta rodziny też preferuje ten model, to się chyba nie masz co przejmować?

tata + 2 mamy jest Ok ?
Le vent nous portera

Awatar użytkownika
Adela
Harpia :-)
Posty: 2731
Rejestracja: 24.08.07, 11:50

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Adela » 23.01.10, 23:33

dakoblue pisze:
Godryk pisze:Póki reszta rodziny też preferuje ten model, to się chyba nie masz co przejmować?

tata + 2 mamy jest Ok ?

Pokaż mi twardziela, który dwie teściowe zdzierży :bleh:

dakoblue
Wyga
Posty: 1474
Rejestracja: 24.08.07, 11:36

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: dakoblue » 23.01.10, 23:36

bede mial trzecia
o dziwo
wszystkie byly OK tylko te zony calkiem do dupy :thumbdown:
dlatego uwazam ze model rodziny trzeba zmienic
Le vent nous portera

Awatar użytkownika
Adela
Harpia :-)
Posty: 2731
Rejestracja: 24.08.07, 11:50

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Adela » 23.01.10, 23:38

dakoblue pisze:bede mial trzecia
o dziwo
wszystkie byly OK tylko te zony calkiem do dupy :thumbdown:
dlatego uwazam ze model rodziny trzeba zmienic

Bedziesz miał trzecią z kolei, ok, ale przecież nie TRZY NARAZ! :bleh:

dakoblue
Wyga
Posty: 1474
Rejestracja: 24.08.07, 11:36

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: dakoblue » 23.01.10, 23:40

Adela pisze:
dakoblue pisze:bede mial trzecia
o dziwo
wszystkie byly OK tylko te zony calkiem do dupy :thumbdown:
dlatego uwazam ze model rodziny trzeba zmienic

Bedziesz miał trzecią z kolei, ok, ale przecież nie TRZY NARAZ! :bleh:

wszystko jedno :)
byleby ze mna nie mieszkaly
ale taki bogaty Arab
to moze miec z 16 tesciowych
dlatego oni sie wysadzaja :oops:
Le vent nous portera

Awatar użytkownika
owczarnia
Dama Negocjowalnego Afektu
Posty: 2389
Rejestracja: 24.08.07, 14:39
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: owczarnia » 24.01.10, 01:35

A czy ja mogę prosić admina, żeby jako admin wytłumaczył Kotu (na razie bez rękoczynów), iż wstawianie sobie słów autorstwa innych użytkowników w sygnaturę bez zgody rzeczonych użytkowników jest niezgodne z prawem? A ja nie tylko zgody nie wyraziłam, ja powiem więcej: nie życzę sobie, by moje światłe wypowiedzi ciągane były po jakichś podejrzanych syganturach. Dziękuję za uwagę :bowdown:.
All work and no play makes Jack a dull boy.

Awatar użytkownika
Ali
Zaawansowany
Posty: 342
Rejestracja: 24.08.07, 15:02
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Ali » 24.01.10, 04:30

dakoblue pisze:bede mial trzecia
o dziwo
wszystkie byly OK tylko te zony calkiem do dupy :thumbdown:
dlatego uwazam ze model rodziny trzeba zmienic

Nie mówi się "o dziwo". Mówi się - "o szlachetna pani"!

dakoblue pisze:ale taki bogaty Arab
to moze miec z 16 tesciowych
dlatego oni sie wysadzaja :oops:

Jezusmaryjo, jak to pierwszy raz czytałam, to zobaczyłam 16 nocników... Dopiero za drugim razem pojęłam, że te 16 nocników pcha ich do samobójstw...

:woot: :woot: :woot:

Awatar użytkownika
Wielki Kot
Zaawansowany
Posty: 951
Rejestracja: 26.08.07, 20:50

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Wielki Kot » 24.01.10, 09:20

owczarnia pisze:...wstawianie sobie słów autorstwa innych użytkowników w sygnaturę bez zgody rzeczonych użytkowników jest niezgodne z prawem? ...


Wstawianie sobie słów autorstwa innych użytkowników w sygnaturę bez zgody rzeczonych użytkowników jest niezgodne co najwyżej z prawem kaduka, a prawo kaduka jest Kotu obce... :fiufiu: :fiufiu:

PS.
Jako iż moja sygnaturka świeciła jak dotąd pustkami, to pomyślałem sobie, że będę wstawiał co światlejsze myśli godne zachowania.
Twoja wypowiedź jak najbardziej się do tego nadaje... chyba nie wstydzisz się swoich słów??

Awatar użytkownika
Orion Black
Zaawansowany
Posty: 863
Rejestracja: 26.08.07, 09:22
Lokalizacja: Dziki Wschód (Lublin)

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Orion Black » 24.01.10, 09:22

Dobry dzień.

dakoblue pisze:ale taki bogaty Arab
to moze miec z 16 tesciowych
dlatego oni sie wysadzaja :oops:

:claphands:

Mógłby ktoś włączyć jakiś globalny grzejnik? :cold:

Jesteśmy niewolnikami w białych koszulach. Reklamy zmuszają nas do pogoni za samochodami i ciuchami.
Wykonujemy prace, których nienawidzimy, aby kupić niepotrzebne nam gówno. Jesteśmy średnimi dziećmi historii.
Nie mamy celu ani miejsca, nie mamy Wielkiej Wojny, wielkiego kryzysu. Naszą wielką wojną jest wojna duchowa, naszym wielkim kryzysem jest życie.

Fight Club
-----------------------------
patrzymy w twarz głodu twarz ognia twarz śmierci
najgorszą ze wszystkich - twarz zdrady

i tylko sny nasze nie zostały upokorzone

Awatar użytkownika
Adela
Harpia :-)
Posty: 2731
Rejestracja: 24.08.07, 11:50

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Adela » 24.01.10, 09:55

Orion Black pisze:Mógłby ktoś włączyć jakiś globalny grzejnik? :cold:

Jedź do Szczecina.
Tam dziś najcieplej: - 16'C, przed chwilą telewizor mówił.

Awatar użytkownika
Mia Wallace
Jej Eminencja Harpia :-)
Posty: 4317
Rejestracja: 25.08.07, 21:41

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Mia Wallace » 24.01.10, 12:08

U mnie najcieplej? O rany, to współczuję innym :cold: Zapomniałam, ze sok wystawiłam na balkon, bo miejsca w lodówce nie miałam. Przyniosłam dziś zmrożoną masę. I muszę się leczyć herbatką z cytryną... :fiufiu:

Aha, telewizja kłamie. Taki jeden psychofan dziś mię oswiecił. Znaczy w nocy. Na balu :D

Kto pija,
temu mija.

Awatar użytkownika
Mia Wallace
Jej Eminencja Harpia :-)
Posty: 4317
Rejestracja: 25.08.07, 21:41

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Mia Wallace » 24.01.10, 12:29

Godryk pisze:Na forum moderatorskim przez tydzień napisałaś 34 notki. Złośliwych - 0. Wycieczek personalnych - 0. Wszystkie czysto merytoryczne. Dla porównania, od początku grudnia na Sielskim napisałaś notek 335; różnego rodzaju złośliwości lub wycieczki personalne są w 33. Mój wniosek jest taki, że jak rozmowa nie jest publicznie dostępna, to rozmawiasz rzeczowo. Tu zresztą też potrafisz nie być złośliwa, i to nawet w 90% przypadków. :-)

Co do torpedowania moich pomysłów: przeorganizowanie forum przy okazji usuwania martwych forów, ogłoszenia globalne i ich regulamin, możliwość wyłączania ogłoszeń globalnych, forum moderatorskie i zasady dostępu do niego (choć i tak zostało utworzone zgodnie z prośbą z protestu FK, więc to można uznać za Wasz pomysł, nie mój). I nie chodzi mi o sam sprzeciw, bo jasne, że moje pomysły nie muszą Ci się podobać, tylko o sposób jego wyrażania, o zasypywanie gradem pytań, o ich wielokrotne powtarzanie - jak teraz - i przekonanie, że na każde Twoje pytanie natychmiast muszę odpowiedzieć. Hm, w sumie właśnie znowu odpowiadam. ;-)

Ja się bardzo cieszę, że aż tak wnikliwie analizujesz to, co robię, ale ciągłe tłumaczenie się z każdego ruchu skutecznie utrudnia mi zrobienie czegokolwiek pożytecznego - obiecałem na początku grudnia wdrożenie paru zmian i dalej nie mam czasu się nimi zająć, bo każda zmiana wiąże się z wyczerpującą dyskusją.

A tak w ogóle: czy możemy rozmowy na tematy administracyjne przenieść na forum administracyjne? Lubię tu wchodzić prywatnie, ale jak co chwila mam się wypowiadać jako admin, to jest męczące - mam wrażenie, że przynajmniej dla części bywalców też.


Rozmowa w gronie kilkunastu moderatorów i administratorów to rozmowa prywatna zatem? No ciekawy sposób interpretacji, nie powiem. Mnie się wydawało, ze to tu, na niszowym forum z niewielką liczbą userów rozmowa jest bardziej kameralna. I z tego powodu nie zamierzam jej przenosić na administracyjne, robić wielkiej szopki i prowokować afery. Sorki, w takie bagienko mnie nie wciągniesz.

Twoje pomysły zostały storpedowanie nie tylko przeze mnie. Przeniesienie Sielskiego w strukturę pn. "Kawiarenki" uniemożliwili Ci userzy SP, wypowiadając sie w ankiecie. Na forum moderatorskie nie powiedziałam złego słowa, wtajemniczyłam szkalowaną tam osobę, w to, co się o niej wypisuje, a co nie wywołuje żadnej Twojej reakcji. Przeciwko ogłoszeniom globalnym i opcji ich wyłączenia opowiedzieli się moderatorzy i dwóch administratorów (wygląda więc na to, ze pomysł nie był z nimi za bardzo skonsultowany). Wysunęlismy z chłopakami pomysł forum ogłoszeniowego, wolnej trybuny dla wszystkich. Pomysł zyskał poparcie. Oczywiscie nie Twoje, co musiałeś zaakcentować. Ubrałeś go zatem w regulaminy i restrykcje, podzieliłeś ludzi na lepszych i gorszych. Spartaczyłeś dobry pomysł i narzekasz, ze w zasadzie to i tak nie ma on sensu. Zgadza się: w takiej formie na pewno nie ma.

Aha, dziękuję za statystyki mojej aktywności forumowej. Myślałam, ze takie zwyczaje poszły sobie stąd razem z niesławnym Jurkiem. Wódz ma racje: czasem jednak bywa tu zaskakująco.

Kto pija,
temu mija.

Awatar użytkownika
Godryk
Cieć
Posty: 3264
Rejestracja: 24.08.07, 21:32

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Godryk » 24.01.10, 13:24

Mia - uprzejmie proszę o niewkładanie Twoich interpretacji w moje usta. Rozmowa na zamkniętym forum nie jest rozmową publiczną z definicji. Owszem, rozmowa na "niszowym forum" też specjalnie publiczna nie jest, ale tu możesz liczyć na efekt własnego boiska - swoi zawsze klaszczą i dopingują, nie? I to jest ta różnica.

Co do forum moderatorskiego, tu rzecz wygląda tak:
1) najpierw zostało powołane forum, żeby zadośćuczynić Waszej - moderatorów FK - prośbie o przedyskutowanie sprawy w gronie moderatorów i administratorów,
2) potem zignorowałaś sama tę prośbę o dyskusję w zamkniętym gronie, przekazując informacje o "szkalowaniu" osobie spoza tego grona, a jednocześnie
3) nie robiąc nic, aby to "szkalowanie" ukrócić na forum moderatorskim.

Z kolei jeśli chodzi o forum ogłoszeniowe, to najpierw był temat, a do niego regulamin i restrykcje, a potem dopiero przegłosowaliście stworzenie forum ogłoszeniowego zamiast tematu. Pokaż mi proszę, w którym miejscu Waszego protestu jest mowa o "wolnej trybunie ogłoszeniowej dla wszystkich"?

"Przeniesienie Sielskiego w strukturę pn. Kawiarenki" to kolejna twórcza interpretacja. Po pierwsze - już parę razy wyjaśniałem, że to wcale nie miały być docelowo "Kawiarenki", czego nie chcesz przyjać do wiadomości. Po drugie, przeniesienie Sielskiego razem z pozostałymi forami zostało zablokowane, jak z Adelą zaczęłyście protestować w tym temacie. Ankieta pojawiła się później - pod wpływem Waszego, zbiorowego już wtedy, protestu, po dalszym podgrzewaniu atmosfery m.in. przy pomocy argumentu, ze Sielskie zostało wyrzucone do podziemia. Owszem, trafiło do podziemia, bo nie zgodziłyście sie z Adelą, żeby pozostało razem z innymi pod nową nazwą, więc trafiło tam, gdzie cała reszta dawnego działu "Varia". Więc w efekcie to, że przejałem się Waszym protestem, też zostało potraktowane jako argument przeciwko mnie.

Czyli jak na razie mamy w jednej notce trzy próby manipulacji z Twojej strony: w każdym przypadku usiłujesz przekręcić fakty na moją niekorzyść. Tylko że jak będziesz tak ciągle wykręcać kota ogonem, to się biedaczek w końcu porzyga...

A co do statystyk - zawsze do usług.
.
W dodatku co kilka miesięcy Crowley wybierał roślinę rosnącą zbyt powoli albo ulegającą więdnięciu liści czy brązowieniu, albo też po prostu nie wyglądającą tak dobrze jak inne i obnosił ją wśród pozostałych.
— Pożegnajcie się z waszym przyjacielem - mawiał. - Po prostu nie potrafił dać sobie rady...

Awatar użytkownika
Adela
Harpia :-)
Posty: 2731
Rejestracja: 24.08.07, 11:50

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Adela » 24.01.10, 13:40

Godryk pisze: Owszem, rozmowa na "niszowym forum" też specjalnie publiczna nie jest, ale tu możesz liczyć na efekt własnego boiska - swoi zawsze klaszczą i dopingują, nie?

Godryk ja Cię proszę.
Nie rób z nas bezmyślnej poklaskującej sobie masy.
To nie to forum. To na pewno nie to forum.
Sam wiesz, że tu czasem napierdalanka bywa na noże.
I w związku z tym:
Po drugie, przeniesienie Sielskiego razem z pozostałymi forami zostało zablokowane, jak z Adelą zaczęłyście protestować w tym temacie. Ankieta pojawiła się później - pod wpływem Waszego, zbiorowego już wtedy, protestu, po dalszym podgrzewaniu atmosfery m.in. przy pomocy argumentu, ze Sielskie zostało wyrzucone do podziemia. Owszem, trafiło do podziemia, bo nie zgodziłyście sie z Adelą, żeby pozostało razem z innymi pod nową nazwą, więc trafiło tam, gdzie cała reszta dawnego działu "Varia".

Nie fanzol, że tylko Sielskie sie zabulgotało.
Knajpa Alternatywna też pozostała tam gdzie wcześniej była, nie chcieli skorzystać z Twojej cudnej koncepcji wciepnięcia wszystkich do jednego wora.
Nie pasujemy do Społeczności. Sielskie było jest i będzie aspołeczne.
Czuwaj.

Awatar użytkownika
Godryk
Cieć
Posty: 3264
Rejestracja: 24.08.07, 21:32

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Godryk » 24.01.10, 14:07

Ależ nie robię masy - tylko że każdy jednak woli pisać tam, gdzie czuje się u siebie, z tych właśnie powodów. Nawet jeśli w danym wypadku nie mają one zastosowania...

Względem Knajpy Alternatywnej, po prostu poszliśmy na kompromis - na stronie głównej wisi z resztą for kawiarenkowych jako link. W tej chwili jednak prawda jest taka, że Burza Mózgów i Knajpa 24h wegetują i raczej wątpliwe, żeby się podniosły, więc cały ten dział knajpowy może się okazać nieprzydatny - nowi forumowicze chodzą raczej na Obłoki, bo widzą, że tam się coś dzieje. Więc jeśli nic się nie zmieni, to Knajpa 24h i Burza Mózgów pewnie wkrótce wylądują tu obok, a Witam Wszystkich trafi do Archiwum X.
.
W dodatku co kilka miesięcy Crowley wybierał roślinę rosnącą zbyt powoli albo ulegającą więdnięciu liści czy brązowieniu, albo też po prostu nie wyglądającą tak dobrze jak inne i obnosił ją wśród pozostałych.
— Pożegnajcie się z waszym przyjacielem - mawiał. - Po prostu nie potrafił dać sobie rady...

Awatar użytkownika
Arcana
Harpia :-)
Posty: 763
Rejestracja: 24.08.07, 14:23

Re: Lux winiarnia U Petera

Postautor: Arcana » 24.01.10, 14:21

O co znow chodzi? Zamiast szukac upierdliwych userow, winnych torpedowania wspanialych pomyslow, nalezy zaczac od siebie, panie Adminie. Czyje pomysly - nieuzgodnione nawet z reszta Administracji - powoduja ciagle dyskusje? Do kogo te pretensje? Ogloszenia zawisly na kazdym forum zanim ktokolwiek wyrazil swoje zdanie. Ile sond, ile dyskusji, ile pyskowek potrzeba, zeby dojsc do tego, co kazde dziecko widzi, a WW wprost powiedzial - ze jedno rozwiazanie jest najbardziej neutralne? Czy nie to jest zadaniem Administracji? Szukac neutralnych rozwiazan zamiast wprowadzac ciagly zamet i wielostopniowe glosowania. Manipulacje mozna zarzucic glownie Tobie, Godryk. Rozne sondy, rozne opcje, w obu wiekszosc (2:1) tych zgodnych z Twoim pomyslem, przeciw ktoremu glosowali nawet Admini.
I Ty szukasz upierdliwych userow? Upierdliwy user to nic specjalnego, ale Admin zakochany w swoich pomyslach, wywolujacy ciagle dyskusje + pyskowki to juz problem.


Wróć do „Sielskie Poczęcie®”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron